FAQ / Infotheek
Kundvagn
Visa priser inkl moms
Varor: 0 Summa: 0:-
SwedishDutchNorwegianDanishFinnishEnglish

  • Hur snart kommer jag få mina produkter?

    Din Account Manager kommer att bekräfta detta men i nästan alla fall levererar vi nästa arbetsdag. Beställningar som görs i webshopen tar vanligtvis 1-2 dagar att leverera. Ändå är 90% av de beställningar som görs före 16:00 levererade nästa arbetsdag.




    Kan jag få mina varor snabbare?

    För närvarande vår snabbaste leveransservice nästa arbetsdag. Men vi kan ordna för dig att hämta dina varor från vår holländska lager själv.




    Kan jag göra privata inköp?

    Nej, tyvärr kan du inte handla privat. Infotheek levererar endast till momsregistrerade företag, myndigheter och registrerade Organisationer.




    Kan jag öppna ett kreditkonto?

    Ja, i de flesta fall. Vi kommer att begära företagen att betala i förskott för sin första beställning. Efteråt är en kreditrelation är nästan alltid möjlig. Våra standard betalningsvillkor är 14-30 dagar efter fakturering. Vänligen kontakta oss på +46313891280 för mer information.




    Säljer ni klass A renoverade produkter?

    Ja. Approved Selection är vår höga kvalitetsrenoverade hårdvarulinje. Approved Selection skapades huvudsakligen av två skäl.

    • Det stöder affärsmodeller genom att standardisering görs möjligt för en längre tidsperiod, vilket är vad vi är kända för av dom flesta av våra kunder.
    • Dessutom är det nästan alltid betydligt lägre än det ursprungliga priset, detta är en fördel i alla branscher eftersom det kan expandera produktkvantiteten inom din budget eller helt enkelt gör så att du sparar pengar. Vi ser till att dom begagnade datorerna, laptopsen, bildskärmar, etc. alltid innebär en solid investering för dig. Produkterna är noggrant testade både inne och ute och vi kan leverera upp till fem års garanti.



    Är leasing / hyra möjligt och i så fall hur länge?

    Ja, Infotheek erbjuder olika leasingalternativ. Leasing kan vara till nytta när du har storskaliga planer som du har råd med, bara inte allt på en gång. Tillsammans i samråd bestämmer du på längden och exakta innehållet i avtalet.




    Vad betyder produktkoderna?

    På offerter, orderbekräftelser och fakturor hittar du Infotheeks produktnummer till vänster om beskrivningen. De sju första siffrorna i detta produktnummer hänvisar till själva modellen och bokstaven och nummer efter hänvisar till produktens status.




    Vem är min Account Manager?

    Alla våra kunder har en account manager, oavsett storlek. Om du inte vet vem din account manager är så kan du helt enkelt ringa oss på vårt centrala nummer på: +46313891280 och vi kommer antingen koppla dig till din kontakt eller tilldela dig en egen för nya företagskunder.




    Vad gör min account manager?

    Din personliga account manager är din första direktkontakt för nästan allt. Oavsett om det är en enkel fråga, ett problem du vill kontakta oss om eller göra en beställning: din Account Manager hjälper gärna. Vår personal är utbildad för att finna effektiva lösningar som passar dig och din organisation.




    Var hittar jag infotheeks handelsvillkor?

    Våra terms & conditions hittar du här: Handelsvillkor




    Var hittar jag infotheeks RMA-villkor?

    Våra RMA-villkor hittar du här: RMA-villkor